Friday, January 1, 2010

My daily life


Grunge Angel at BlingPixie.com

SALAM.................ALLSSSSSSSSS...Aduss...x tau nak tulis apa pagi2 sabtu nie.."CarKey" ngan tangan rasew kebas jew..Im bored..Idk what to do..Bangun2 pagi dah kene nasib malang..Jatuh katil :( ..
Aduss..Sakitnya..Masa nak kuar bilik..tangan pulak tersepit kat pintu..1 lagi nasib malang..
Haaa..muka ily sbijik macam muka org kat bawah tu..
Alamak...pehal kepala budak tu tersepit?..isk....

Adess..isk.. ; ( .. Sakit tau..Sob..Sob..(Eleyh..Manja punya budak)
Haaa..Ily redha je..Mgkn ini cumalah ujian untk ily..Ily x kan mnyerah kalah
atau marah dengan ujian ini ^^ ...
Isk...pehal ngan cartoon tue?

Haaa..camtue la muka ily masa breakfast tadi..tercekik roti..X guna punya roti!!
Pehal ko pergi tercekik kat tengkuk aku??Arhkkhhh!!Bodoh punya roti %#*^$@$$!!
(Aik?pehal budak nie?Roti pun nak marah?)

Happy New Year!



Hey3..Pejam celik pejam celik..dah tahun baru rupanya..Eppy nyer..!!(Patutnya aku x lempang budak yang main mercun smalam..Aku ingat dye main saja2..rupanya dah tahun baru :P)

Okay..First skaly..Azam ily tahun ini ialah nak jadi budak paling eppy!
(Sila nyanyi lagu rasa sayang hei ya semua!!)



Haa..nak jadi eppy mcm lembu tu.(Aduss lembu nie sawan ker?Tersengih-sengih dari tadi)TAPI..ada tapi ek..x nak jadi lembu atau jadi hodoh macam lembu tu xD..

Okay..second is..Ily nak buang prasaan STRESS!!

Nak betul2 buang!!Ily x nak jdik macam orang kat atas NIE!!
Sparuh gile!!

Haaa..3rd azam dan yang last ialah nak bercuti jauh2!!Nak gi Kuching!


Haa...Aik..Eh..Bukan KUCING nie la!! KUCHING!!Kat Serawak..


Haaa...kat situ la ily nak pergi..Bukannya kat haiwan nama kucing tue!

My Cousins




Waaa..Gambar sapew kat atas tuu?
E tu Cousin2 ily..comey2 smuanya..ily ada ramai cousin.x silap ada 20 lbeyh..nanti ily tepek gambar..and tahun depan bertambah la sorang lagi..HAHAHAHAHA..(Isk..jahatnya gelak ily :P)
Description:
Pic num 1 :Waa..Meh amik gambar ramai2!
Pic num 2 : My little and cute cousin(Iffah)

Kak Long




This is my oldest female Cousin..Dye nie PlayGirl.Dengar baik2 ea..*PLAYGIRL*..hmmComey x dye pakai baju pengantin mak sdara ily?(Ceh budak nie..Gatal betul nak kahwin) :P

Bagi semua readers yang berminat..sila hubungi....................
Aduss..pehal aku nie..Critical dah nie..Cousin sendiri pun nak *jual*
Bagi samua readers yang berminat.....Get lost!Dye dah berpunya okay!

P/S : Sebenarnya dye blum berpunya..

First Time

Introduction :
My first time blogging = ="


Blogspot Template by Isnaini Dot Com